Protecția datelor personale

Politică de Confidențialitate

Această Politică de Confidentialitate definește modul în care noi, AdminPedia®, colectăm, stocăm și utilizăm datele dvs. personale când accesați sau interacționați cu website-urile noastre www.adminpedia.ro; www.pe-drumuri.ro, și de unde obținem sau colectăm datele dvs.

Această Politică de Confidențialitate este aplicabilă din data de 25.05.2018.

Cuprins

  • Rezumat
  • Detalii despre compania noastră
  • Ce informații colectăm când vizitați website-ul nostru
  • Ce informații colectăm când ne contactați
  • Ce informații colectăm când intercționați cu website-ul nostru
  • Ce informații colectăm când plasați o comandă pe website-ul nostru
  • Utilizarea sistemelor automate de luare a deciziilor și profilare
  • Cum colectăm informații despre dvs. de la părți terțe
  • Dezvăluirea și utilizările adiționale ale datelor dvs.
  • Durata stocării datelor dvs.
  • Securizarea informațiilor dvs.
  • Transferul datelor dvs. în afara Spațiului Economic European
  • Drepturile dvs. asupra datelor personale
  • Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri 
  • Date personale sensibile
  • Modificări ale politicii noastre de confidențialitate
  • Confidențialitatea minorilor
  • Drepturi de autor

 

Rezumat

Aceasta secțiune rezumă modul în care obținem, stocăm și utilizăm datele dvs. Acest sumar are ca scop doar furnizarea unei imagini generale asupra politicii de confidențialitate. Secțiunea aceasta nu este o descriere completa și este necesară citirea capitolelor adiționale prezente în acest document pentru completări.

  • Operatorul de date: AdminPedia S.R.L
  • Cum colectăm sau obținem informații despre dvs.:
    • Când furnizați datele respective (ex: prin contactarea noastră telefonică sau pe email, prin plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, prin scrierea unui mesaj pe chat  și  prin abonarea la un newsletter)
    • Când accesași site-ul nostru, unele date sunt colectate prin intermediul cookie-urilor și altor tehnologii similare și,
    •  ocazional, de la părți terțe.
  • Ce informații colectăm: [nume,] [ip,] [detalii contact,] [informații de plată precum detaliile cardului de credit/debit,] [informatii din cookie-uri,] [informațiii despre dispozitivul utilizat (spre exemplu tipul de dispozitiv si navigator web),] [informații despre modul în care utilizați website-ul nostru (ce pagini ați accesat)] [data/ora la care ați accesat website-ul nostru și pe ce ați dat click,] [locația geografică de la care ați accesat website-ul nostru (bazată pe adresa IP),] [numele companiei sau afacerii,] [numărul de înregistrare TVA ,] și numărul de telefon, adresa de email, adresa de corespondență, CNP, data nașerii (când furnizați datele respective).
  • Cum utilizăm datele dvs.: pentru scopuri de business și administrative (în special pentru a vă contacta și pentru a procesa comenzile pe care le plasați pe site-ul nostru]), pentru a ne îmbunătăți afacerea și site-ul web, pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a promova bunurile și serviciile noastre, pentru a analiza utilizarea de către dvs. a site-ului nostru, pentru a efectua serviciile pe care dumneavoastră le achiziționați: participarea la cursuri și a serviciilor hoteliere aferente cursurilor, participarea la diverse evenimente.
  • Dezvăluirea datelor despre utilizatori către părți terte: minimul necesar pentru  respectarea obligațiilor legale, respectarea oricărei obligații contractuale față de dvs,organelor abilitate ale statului  în baza și în limitele prevederilor legale , numai in baza unor cereri scrise, expres formulate.
  • Datele utilizatorilor sunt vândute către părți terțe? (în alte cazuri în afară de vânzarea sau cumpararea afacerii/companiei): Nu
  • Cât timp sunt stocate informatiile dvs.: nu mai mult decat este necesar, în funcție de obligațiile noastre legale (pentru a menține arhive contabile, evidenta diplomelor/cerificatelor de absolvire), sau orice altă bază legală pentru folosirea informațiilor (consimțământ, obligații contractuale, interese legitime)
  • Cum sunt securizate datele dvs.: prin utilizarea de soluții tehnice si organizatorice precum: stocarea de informatii pe servere si dispozitive securizate, criptarea transferurilor de date către și de la serverele noastre utilizând tehnologia SSL, criptarea operatiunilor de plată pe site folosind tehnologia SSL, permiterea accesului la datele dvs. personale doar când este necesar.
  • Folosirea de cookie-uri și a tehnologiilor similare: folosim cookie-uri și tehnologii similare de colectare a informațiilor, precum web beacon-uri pe website-ul nostru inclusiv funcționale, analitice și cookie-uri de targetare. Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați politica noastră de cookie-uri aici: [inserați un link către politica de cookie-uri
  • Transferarea datelor dvs. personale în afara Spațiului Economic European: vă vom transfera datele personale în afara Spațiului Economic European doar dacă suntem obligați să facem acest lucru prin lege sau in urma unei cereri exprese din partea dvs. Atunci când facem acest lucru, ne vom asigura că există măsuri de protecție adecvate .
  • Utilizarea proceselor de luare a deciziilor automate și de profilare: noi utilizăm procese de luare de decizii automate sau de profilare prin folosirea instrumentelor Web Analytics, a cookie-urilor, a web beacon-urilor sau a instrumentelor de analiză a log-urilor de server (profilarea) sau utilizarea cookie-urilor de targetare pentru a afișa reclame prin utilizarea rețelei Google AdSense.

 

  • Drepturile dvs. în legătură cu datele dvs. personale
  • aveti dreptul de a accesa datele dvs. și a primi informații despre utilizarea acestora
  • aveți dreptul de a cere corectarea și/sau completarea informațiilor
  • aveti dreptul de a cere ștergerea datelor
  • aveti dreptul de a restricționa utilizarea datelor
  • aveti dreptul de a primi datele într-un format portabil
  • aveti dreptul de a vă opune prelucrarii datelor dvs.
  • aveti dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs.
  • aveți dreptul de a nu fi supus unei decizii semnificative cu privire la dvs. doar pe baza procesării automate a datelor dvs., inclusiv a profilării
  • aveti dreptul de a apela către o autoritate de supraveghere

 

  • Informații personale sensibile: noi nu intenționăm să colectăm ceea ce este denumit în mod obișnuit „date personale sensibile”. (Vă rugăm să nu trimiteți informații personale sensibile despre dvs.). Pentru mai multe informații, consultați secțiunea principală intitulată „Informații personale sensibile”.

 

Detaliile noastre

Operatorul de date cu privire la site-ul nostru este: Adminpedia S.R.L, având numărul de înregistrare J08/806/2012 , sediu social în Brașov, Strada Surlașului nr.32 și punct de lucru în Brașov, Strada Berzei nr. 18, Bloc C8, scara B, Parter, Apartament 1. Puteți contacta operatorul de date scriind la adresa punctului de lucru sau prin e-mail la: secretariat@adminpedia.ro

Responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal pentru operatorul de date este Dl: Mihai Zorici. Puteți contacta ofițerul pentru protecția datelor prin poștă la adresa Brașov, Strada Berzei nr. 18, Bloc C8, scara B, Parter, Apartament 1 sau prin e-mail la secretariat@adminpedia.ro

Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați operatorul de date.

Ce informații colectăm când vizitați website-ul nostru

Colectăm și folosim informațiile de la vizitatorii site-ului web în conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările suplimentare ale datelor dvs.

Informații despre log-ul serverului Web

Utilizăm un server al unei părți terțe pentru a găzdui site-ul nostru web numite S.C. Easyhost S.R.L., a cărui politică de confidențialitate este disponibilă aici: https://ro.easyhost.com/legal/confidentialitate. Serverul nostru de site web înregistrează automat adresa IP pe care o utilizați pentru a accesa site-ul nostru web, precum și alte informații despre vizita dvs. cum ar fi paginile accesate, informațiile solicitate, data și ora solicitării sursa accesulului la site-ul nostru (de exemplu, site-ul web sau URL-ul (linkul) care v-a referit la site-ul nostru)] și versiunea browserului și sistemului de operare.

Utilizarea informațiilor din log-urile serverului website-ului în scopuri de securitate IT

Furnizorul nostru colectează și stochează log-urile serverului pentru a asigura securitatea rețelei IT. Aceasta include analizarea fișierelor log-urilor pentru a ajuta la identificarea și prevenirea accesului neautorizat la rețeaua noastră, distribuirea de coduri rău intenționate, previzionarea atacurilor DDOS și altor atacuri cibernetice, prin detectarea unor activități neobișnuite sau suspecte.

Dacă nu identificăm o activitate criminală suspectă sau potențială, noi nu facem și nici nu permitem furnizorului nostru să facă orice încercare de a vă identifica pe baza informațiilor colectate prin log-urile serverului.

Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Obligația legală: înregistrarea accesului la site-ul nostru web utilizând fișiere de tip log de server este o măsură tehnică pentru a asigura un nivel de securitate adecvat pentru a proteja informațiile colectate de pe site-ul nostru în conformitate cu articolul 32 alineatul (1) din Regulamentul general privind protecția datelor.

Utilizarea informațiilor din istoricul serverului de site web pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a îmbunătăți site-ul nostru web

Utilizăm informațiile colectate din log-ul serverului nostru pentru a analiza modul în care utilizatorii site-ului nostru interacționează cu site-ul nostru web și cu caracteristicile acestuia. De exemplu, analizăm numărul de vizite și vizitatorii unici pe care îi primim, ora și data vizitei, locația vizitei și sistemul de operare și browserul utilizat.

Utilizăm informațiile colectate din analiza acestor informații pentru a îmbunătăți site-ul nostru web. De exemplu, utilizăm informațiile colectate pentru a modifica informațiile, conținutul și structura site-ului nostru web și a paginilor individuale, în funcție de ceea ce atrage cei mai mulți utilizatori și durata de timp petrecută pe anumite pagini de pe site-ul nostru.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: îmbunătățirea site-ului nostru pentru utilizatorii site-ului nostru și cunoașterea preferințelor utilizatorilor site-ului, astfel încât site-ul nostru să poată răspunde mai bine nevoilor și dorințelor lor.

Cookie-uri și tehnologii similare

Cookie-urile sunt fișiere de date care sunt trimise de pe un site web către un browser pentru a înregistra informații despre utilizatori în diferite scopuri.

Utilizăm cookie-uri și tehnologii similare pe website-ul nostru, inclusiv cookie-uri esențiale, funcționale, analitice și de targetare

Pentru informații suplimentare despre utilizarea cookie-urilor, consultați politica noastră privind cookie-urile, care este disponibilă aici: https://cursuri.adminpedia.ro/politica-de-cookie-uri.

Puteți respinge unele sau toate cookie-urile pe care le utilizăm pe website-ul nostru prin modificarea setărilor browserului dvs, sau puteți dezactiva cookie-urile neesențiale utilizând instrumentul nostru de control al cookie-urilor, însă prin respingerea lor puteți afecta funcționarea website-ului sau unor caracterisitici ale website-ului. Pentru informații suplimentare despre modulele cookie, inclusiv despre modificarea setărilor browserului dvs., vizitați www.allaboutcookies.org sau consultați politica noastră privind cookie-urile.

Informațiile pe care le colectăm atunci când ne contactați

Colectăm și utilizăm informațiile de la persoanele care ne contactează în conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările suplimentare ale informațiilor dvs.

E-mail

Când trimiteți un mesaj la adresa de e-mail afișată pe site-ul nostru, colectăm adresa dvs. de e-mail și orice alte informații pe care le furnizați în acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numărul dvs. de telefon și informațiile conținute în orice bloc de semnătură din e-mail).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: Pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Transferarea și stocarea informațiilor dvs.

Utilizăm un furnizor de e-mail terț pentru a stoca e-mailurile pe care ni le trimiteți. Furnizorul nostru de e-mail este S.C. Easyhost S.R.L localizat în Romania. [Politica de confidențialitate a acestuia este disponibilă aici: https://ro.easyhost.com/legal/confidentialitate

Formular de contact

Când ne contactați utilizând formularul de contact, colectăm nume, adresa de e-mail, adresa IP, ora la care ne-ați contactat. De asemenea, colectăm orice alte informații pe care ni le furnizați atunci când completați formularul de contact, inclusiv orice informații opționale, cum ar fi: numărul de telefon sau numele companiei.

Dacă nu furnizați informațiile obligatorii cerute de formularul de contact, nu veți putea trimite formularul de contact și nu vom primi solicitarea dvs.

Dacă nu furnizați informațiile opționale solicitate de formularul de contact (de exemplu, numărul de telefon) nu vom putea răspunde la solicitarea dvs. prin telefon.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru a păstra evidența corespondenței.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

 

Telefon

Când ne contactați prin telefon, colectăm numărul dvs. de telefon și orice informații pe care ni le furnizați în timpul conversației cu noi.

Noi nu înregistrăm apelurile telefonice.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)

Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Temeiul legal pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

 

Transferul și stocarea informațiilor dvs.

Informațiile despre apelul dvs., cum ar fi numărul dvs. de telefon și data și ora apelului dvs., sunt prelucrate de către furnizorul nostru de servicii telefonice

Poșta

Dacă ne contactați prin poștă, vom colecta toate informațiile pe care ni le furnizați în orice comunicări poștale pe care ni le trimiteți.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)

Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Temeiul legal pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Informațiile pe care le colectăm atunci când interacționați cu site-ul nostru

Colectăm și utilizăm datele de la persoane care interacționează cu anumite caracteristici ale website-ului nostru, în ​​conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluire și utilizări suplimentare ale informațiilor dvs.

 

Newsletter

Atunci când vă înscrieți la newsletter-ul nostru pe www.adminpedia.ro sau alegeți să primiți știri sau oferte de la noi prin făcând clic pe un buton intitulat „Subscribe” sau bifând o căsuță la formularul de inscriere indicând faptul că se dorește primirea e-newsletter-ului, colectăm numele, adresa de e-mail, țara de reședință, orașul de reședință și categoria de vârstă din care faceți parte.

Temeiul juridic pentru prelucrare: consimțământul dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Consimțământul: vă dați consimțământul pentru a primi e-newsletter-ul nostru, înscriindu-vă pentru a-l primi, utilizând pașii descriși mai sus.

Transferul și stocarea datelor dumneavoastră primite prin intermediul abonării la newsletter

Noi folosim un serviciu furnizat de o parte terță pentru a trimite e-newsletter-ul nostru și pentru a administra lista noastră email-uri, The Rocket Science Group LLC d/b/a MailChimp. Politica sa de confidențialitate este disponibilă aici: https://mailchimp.com/legal/privacy/.Informațiile pe care le trimiteți pentru a vă abona la newsletter-ul nostru vor fi stocate în afara Spațiulului Economic European pe serverele furnizorului nostru în SUA. Pentru informații suplimentare despre măsurile de siguranță luate atunci când informațiile dumneavoastră sunt transferate în afara Spațiului Economic European, consultați secțiunea din această politică de confidențialitate de mai jos, intitulată “Transferul datelor dumneavoastră în afara Spațiului Economic European”.

 

 Utilizarea web beacon-urilor și a tehnologiilor similare în e-mailuri

Utilizăm tehnologii precum web beacon-uri (fișiere grafice mici) pentru a măsura randamentul e-mailurilor noastre cum ar fi ratele de livrare, ratele de deschidere și ratele de clicuri, locația utilizatorului adresei de e-mail (pe baza IP-ului). Vom utiliza web beacon-uri în email-urile noastre doar dacă v-ați dat acordul pentru aceasta. Pentru mai multe informații despre modul în care utilizăm web beacon-urile în e-mailurile noastre de newsletter, consultați politica noastră privind modulele cookie, care este disponibilă aici: https://cursuri.adminpedia.ro/politica-de-cookie-uri. Pentru mai multe informații despre furnizorii noștri de newsletter și despre utilizarea web beacon-urilor, consultați politica lor de confidențialitate disponibilă aici: https://mailchimp.com/legal/privacy/.

Informații colectate sau obținute de la terți

Această secțiune stabilește modul în care obținem sau colectăm informații despre dvs. prin intermediul terților.

Informații primite de la terți

În general, noi nu primim informații despre dumneavoastră de la terți. Acele părți terțe de la care primim date despre dumneavoastră vor include, în general, reprezentanți (aleși) ai dumneavoastră ca turist sau orice persoană la care apelați pentru a vă intermedia relația cu AdminPedia S.R.L.., fără a exclude afiliații sau partenerii de afaceri ai AdminPedia S.R.L..

De asemenea, este posibil ca terți cu care nu am avut niciun contact prealabil să ne ofere informații despre dumneavoastră.

Informațiile pe care le obținem de la terți vor fi, în general, numele dumneavoastră și detaliile de contact, dar vor include orice informații suplimentare despre dumneavoastră pe care le-ați furnizat lor.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care o parte terță a transmis informații despre dvs. (cum ar fi numele dvs. și adresa de e-mail) pentru a vă furniza servicii, vă vom procesa informațiile pentru a lua măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract cu noi (după cum este cazul).

Temeiul juridic pentru prelucrare: consimțământul (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Consimțământ: în cazul în care ați cerut ca o parte terță să ne dezvăluie informații despre dvs. și scopul de a dezvălui aceste informații nu are legătură cu îndeplinirea unui contract sau a unui serviciu de către noi către dvs., vă vom procesa informațiile pe baza consimțământului, pe care îl acordați solicitând părții terțe în cauză să vă transmită informațiile către noi.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesele legitime: în cazul în care o parte terță ne-a dezvăluit informații despre dvs. și nu v-ați dat acordul în schimbul acestor informații, vom avea un interes legitim de a prelucra aceste informații în anumite circumstanțe.

De exemplu, vom avea un interes legitim în prelucrarea informațiilor dvs. pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din subcontractul cu partea terță, în cazul în care partea terța are contractul principal cu dvs. Interesul nostru legitim este îndeplinirea obligațiilor noastre în cadrul subcontractului nostru.

În mod similar, părți terțe pot transmite informații despre dvs. către noi dacă ați încălcat sau ați putea încălca oricare dintre drepturile noastre legale. În acest caz, vom avea un interes legitim în prelucrarea acestor informații pentru a investiga și a urmări orice astfel de potențială încălcare.

Dacă primim informații despre dvs. din greșeală

Dacă primim din greșeală informații despre dvs. de la o parte terță și/sau nu avem o bază legală pentru prelucrarea acestor informații, vom șterge informațiile dvs.

Informații obținute de către noi de la părți terțe

În anumite circumstanțe (de exemplu, pentru a verifica informațiile pe care le deținem despre dumneavoastră sau pentru a obține informațiile lipsă de care avem nevoie pentru a vă oferi un serviciu), vom obține datele despre dumneavoastră din anumite surse accesibile publicului, atât din UE, cât și din afara UE, cum ar fi  bazele de date online ale clienților,  publicațiile mass-media, social media, și site-urile web (inclusiv site-ul dumneavoastră, dacă aveți unul).

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru incheierea unui contract: dacă ați încheiat un contract sau ați cerut să încheiem un contract cu dvs. în anumite circumstanțe, vom obține informații despre dvs. din surse publice pentru a ne permite să înțelegem afacerea dvs. și să furnizăm servicii la un standard suficient pentru dvs.

De exemplu, vom obține și/sau verifica adresa dvs. de e-mail de pe site-ul dvs. web dacă ne cereți să vă trimitem informații prin e-mail și avem nevoie de confirmarea adresei dvs. de email.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesele legitime: în anumite circumstanțe, vom avea un interes legitim de a obține informații despre dvs. din surse publice și private. De exemplu, dacă ați încălcat sau suspectăm că ați încălcat oricare dintre drepturile noastre legale, vom avea un interes legitim de a obține și de a prelucra informații despre dvs. din aceste surse, pentru a investiga și a urmări orice încălcare suspectată sau potențială.

Utilizarea mecanismelor automate de luare a deciziilor si a profilării

Utilizăm mecanisme automate de luare a deciziilor și profilare pe website-ul nostru. Nu considerăm că acest lucru are un efect juridic asupra dumneavoastră sau vă afectează într-un mod similar.

Aveți dreptul să vă opuneți utilizării noastre de mecanisme automate de luare a deciziilor și profilare descrise în această secțiune. Puteți face acest lucru prin renunțarea la cookie-uri și la tehnologii similare, în conformitate cu metoda descrisă în secțiunea relevantă din această politică de confidențialitate. Dacă nu doriți ca noi să vă procesăm adresa IP reală (de obicei adresa IP atribuită de Furnizorul de servicii de Internet) atunci când vizitați site-ul nostru, puteți utiliza o rețea virtuală privată (VPN) sau un serviciu gratuit, cum ar fi Tor.

Puteți afla mai multe despre utilizarea cookie-urilor și a tehnologiilor similare (inclusiv baza legală pentru utilizarea lor) și cum să renunțați la acestea în politica privind cookie-urile, disponibilă aici: https://cursuri.adminpedia.ro/politica-de-cookie-uri.

Mecanisme automate de luare a deciziilor

Mecanismele automate de luare a deciziilor sunt acele mecanisme de luare a deciziilor prin mijloace tehnologice (prin intermediul unei mașini) fără implicarea umană.

Utilizarea mecanismelor automate de luare a deciziilor pentru publicitate

Noi automatizăm afișarea de reclamele care conțin produsele și serviciile noastre pe alte website-uri pe care le vizitați prin utilizarea cookie-urilor. Pentru informații suplimentare despre tipurile de cookie pe care le utilizăm, consultați politica noastră privind cookie-urile, disponibilă aici: [inserați link-ul pentru politica de cookie-uri]

Logica implicată: afișarea automată a anunțurilor către persoanele care au vizitat site-ul nostru duce la creșterea eficienței publicității și este mai economică pentru noi decât afișarea manuala sau alte metode de publicitate.

Semnificația și consecințele preconizate: cookie-urile vor fi utilizate pentru a recunoaște faptul că ați vizitat site-ul nostru pentru a vă afișa reclame (cu excepția cazului în care ați blocat astfel de cookie-uri) și vor culege informații despre comportamentul dumneavoastră online.

Cum vă puteți opune: puteți bloca aceste tipuri de cookie utilizând instrumentul de gestionare a controlului cookie-urilor de pe site-ul nostru, blocând cookie-urile terților utilizând setările browserului sau renunțând la vizionarea anunțurilor personalizate, urmând instrucțiunile de aici: https://support.google.com/ads/answer/2662922?hl=ro. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră privind cookie-urile: https://cursuri.adminpedia.ro/politica-de-cookie-uri.

Profilarea

Profilarea reprezintă orice formă de prelucrare automată a informațiilor dumneavoastră pentru a evalua aspecte personale despre dumneavoastră, în special pentru a analiza sau prezice lucruri precum performanța la locul de muncă, situația economică, sănătatea, preferințele personale, interesele, fiabilitatea, comportamentul, locația sau mișcările.

Utilizarea profilării pentru analiza comportamentului online

Serviciul nostru de analiză al comportamentului online, Google Analytics utilizează informații cum ar fi locația dumneavoastră (pe baza adresei dumneavoastră IP) și comportamentul dumneavoastră (pe baza cookie-urilor) atunci când accesați site-ul web (cum ar fi paginile pe care le accesați și pe ce faceți click). Vom prelucra informații din cookie-uri numai dacă v-ați dat acordul pentru stocarea cookie-urilor pe calculatorul dumneavoastră în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile (https://cursuri.adminpedia.ro/politica-de-cookie-uri) Informațiile colectate despre dumneavoastră, odată colectate, sunt anonime și stocate într-o bază de date agregată.

Logică implicată: prin analizarea și clasificarea în mod automat a informațiilor, cum ar fi locația (bazată pe adresa IP), precum și comportamentul și dispozitivele vizitatorilor pe website-ul nostru (folosind cookie-uri), putem înțelege mai bine ceea ce doresc vizitatorii website-ului nostru (în ceea ce privește conținutul website-ului nostru și produsele noastre), cum să îmbunătățim website-ul și cum să facem publicitate și să comercializăm serviciile noastre.

Semnificația și consecințele preconizate: cookie-urile vor fi utilizate pentru a urmări și a stoca informații despre comportamentul și dispozitivul dumneavoastră pe website-ul nostru (cu excepția cazului în care ați renunțat la primirea acestor cookie-uri utilizând instrumentul de gestionare a controlului cookie-urilor de pe site-ul nostru, blocând cookie-urile utilizând setările browserului sau renunțând la vizionarea anunțurilor personalizate) locația va fi analizată pe baza adresei dumneavoastră IP. Putem viza reclame pe baza nivelului de interes pe care îl primim de la anumiți vizitatori și a comportamentului acestora pe website-ul nostru.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: analiza modului în care persoanele utilizează site-ul web pentru îmbunătățirea site-ului și business-ului nostru.

Utilizarea profilării în e-mailurile de marketing

Utilizăm web beacon-uri în e-mailurile noastre de marketing pentru a analiza cine ne deschide e-mailurile și ce acțiuni iau (de exemplu, pe ce link-uri fac click). Vom procesa informații din web beacon-uri numai dacă ați consimțit pentru utilizarea lor în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile disponibilă aici (https://cursuri.adminpedia.ro/politica-de-cookie-uri).

Logica implicată: prin analizarea modului în care destinatarii e-mailului răspund la e-mailurile noastre, putem să îmbunătățim conținutul și eficiența e-mailurilor noastre și să deducem care sunt persoanele cele mai interesate.

Semnificația și consecințele preconizate: comportamentul dumneavoastră atunci când deschideți e-mailurile noastre va fi urmărit utilizând fișiere mici gif/ web beacon-uri, pentru a măsura inclusiv rata de deschidere și rata de click, linkurile accesate, locația destinatarului (pe baza adresei IP), data și ora la care deschideți mailurile și dacă redirecționați mailurile către alte persoane.

Modul de obiectare: Puteți permite utilizarea de Web Beacon-uri în e-mailurile noastre de marketing prin bifarea casetei „Sunt de acord cu utilizarea de web beacon-uri în newsletter-ele pe care le pimesc” odată cu înscrierea la newsletterul nostru. Puteți renunța la utilizarea Web Beacon-urilor în e-mailurile noastre de marketing prin acesarea link-ului „update subscription preferences” plasat în partea de jos în oricare dintre newsletterele primite de la noi și debifarea casetei „Sunt de acord cu utilizarea de web beacon-uri în newsletter-ele pe care le primesc”.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interes legitim (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: analizarea gradului de implicare și a eficacității e-mail-urilor noastre și a conținutului nostru de marketing.

 

Dezvăluirea și utilizarea suplimentară a datelor dvs.

Această secțiune stabilește circumstanțele în care vom dezvălui datele dvs. unor părți terțe și orice alte scopuri suplimentare pentru care utilizăm datele dvs.

Dezvăluirea informațiilor dvs. furnizorilor de serviciu

Utilizăm o serie de terți pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta să ne desfășurăm afacerea și care procesează informațiile dumneavoastră pentru noi în numele nostru. Printre aceștia se numără:

  • Furnizorii de servicii de telefonie, inclusiv Orange România S.A. Politica lor de confidențialitate este disponibilă https://www.orange.ro/gdpr/
  • Furnizori de servicii de e-mail, inclusiv The Rocket Science Group LLC d/b/a MailChimp. Politica lor de confidențialitate este disponibilă aici: https://mailchimp.com/legal/privacy/

Furnizorii noștri de servicii sunt localizați în România sau SUA.

Informațiile dumneavoastră vor fi partajate cu acești furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a vă oferi serviciul pe care l-ați solicitat, indiferent dacă această solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare de bunuri și servicii de la noi.

Noi nu afișăm identitatea tuturor furnizorilor noștri de servicii în mod public, din motive de securitate și din motive de competitivitate. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, vă rugăm să ne contactați la adresa Brașov, Strada Berzei nr. 18, Bloc C8, scara B, Parter, Apartament 1 și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de a solicita acest lucru.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesul legitim: în cazul în care partajăm informațiile dumneavoastră cu acești terți într-un alt context decât în ​​cazul în care este necesar pentru a efectua un contract (sau in urma solicitării dumneavoastră de a face acest lucru), vă vom partaja informațiile cu astfel de terțe părți pentru a ne permite să ne conducem și să gestionăm eficient afacerea.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dumneavoastră de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară prelucrarea pentru realizarea unui contract: este posibil să  partajăm informații cu furnizorii noștri de servicii pentru a ne permite să ne îndeplinim obligațiile care decurg din contractul respectiv sau să luăm măsurile pe care le-ați solicitat înainte de a încheia un contract cu dumneavoastră

Dezvăluirea informațiilor dvs. altor părți terțe

Noi dezvăluim informațiile dumneavoastră unor terțe părți în anumite circumstanțe, după cum se arată mai jos.

Furnizarea de informații unor terțe părți, cum ar fi Google Inc.

Google colectează informații prin utilizarea noastră a Google Analytics pe website-ul nostru. Google utilizează aceste informații, inclusiv adresele IP și informațiile din cookie-uri, pentru mai multe scopuri, cum ar fi îmbunătățirea serviciului Google Analytics. Informațiile sunt partajate cu Google pe bază agregată și anonimă. Pentru a afla mai multe despre ce informații colectează Google, modul în care utilizează aceste informații și cum să controleze informațiile trimise la Google, consultați următoarea pagină: https://www.google.com/policies/privacy/partners/.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesele legitime: îndeplinirea obligațiilor contractuale față de Google conform Termenilor și condițiilor Google Analytics (https://www.google.com/analytics/terms/us.html)

Puteți renunța la Google Analytics instalând pluginul pentru browser aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Contabili

Partajăm informații cu contabilii noștri în scopuri fiscale. De exemplu, împărțim facturile pe care le emitem și le primim la contabilii noștri în scopul completării declarațiilor fiscale și a conturilor noastre la sfârșitul anului.Contabilii noștri se află în România.

Consultanți

Ocazional, obținem sfaturi de la consultanți, cum ar fi contabili, consultanți financiari, avocați și profesioniști în relații publice. Vom partaja informațiile dumneavoastră cu aceste părți terțe numai în cazul în care este necesar să le permitem acestor terțe părți să ne ofere consultanța relevantă.Consultanții noștri se află în România.

Parteneri de afaceri

Partenerii de afaceri sunt întreprinderile cu care lucrăm și care furnizează bunuri și servicii care sunt complementare propriei noastre sau care ne permit să furnizăm bunuri sau servicii pe care nu le putem oferii singuri. Partajăm informații cu partenerii noștri de afaceri în cazul în care ați solicitat servicii pe care aceștia le furnizează fie independent, fie în legătură cu propriile noastre servicii.

Partenerii noștri de afaceri sunt institutii publice, prestatori de servicii de transport, prestatori de servicii de cazare și/sau masă, companii de asigurări. Partenerii noștri de afaceri se află în România.

Contractori independenți

Ocazional, folosim contractori independenți în afacerea noastră. Informațiile dumneavoastră vor fi distribuite unor contractori independenți numai în cazul în care este necesar ca aceștia să îndeplinească funcția pe care am angajat-o să o îndeplinească în legătură cu afacerea noastră.Colaboratorii noștri independenți sunt în România.

Asiguratori

Vom dezvălui informațiile dumneavoastră asigurătorilor noștri în cazul în care este necesar să o facem, de exemplu în legătură cu o reclamație sau o eventuală cerere pe care o primim sau o facem sau în conformitate cu obligațiile noastre generale de dezvăluire conform contractului nostru de asigurare cu aceștia.

Asigurătorii noștri sunt City Insurance S.A și AWP P&C S.A..Politica lor de confidențialitate este disponibilă aici: https://cityinsurance.ro/securitatea-si-confidentialitatea-datelor/ respectiv aici: https://www.mondial-assistance.ro/protectia-datelor/

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: funcționarea și gestionarea eficientă a afacerii noastre.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract (sau pentru a se lua măsuri la cererea dumneavoastră înainte de a încheia un contract) (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care estenecesară prelucrarea pentru efectuarea unui contract: trebuie să vă dezvăluim informațiile cu alte companii pentru a ne putea îndeplini obligațiile contractuale față de dumneavoastră (sau pentru a lua măsuri la cererea dumneavoastră înainte de a încheia un contract.

Nu afișăm identitatea tuturor celorlalte părți terțe cu care putem partaja informații din motive de securitate și pentru păstrarea avantajului competitiv. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea unor astfel de părți terțe, vă rugăm să ne contactați să ne contactați la adresa Brașov, Strada Berzei nr. 18, Bloc C8, scara B, Parter, Apartament 1 și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de a solicita acest lucru.

Vânzarea sau achiziția afacerii

Vom dezvălui informațiile dumneavoastră unui cumpărător sau vânzător potențial sau real în contextul unei vânzări sau achiziții de afaceri, al unei fuziuni sau al unui eveniment similar, real sau potențial.

Temeiul legal pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: Permitem accesul la informații unui potențial cumpărător, vânzător sau persoană similară pentru a permite efectuarea unei astfel de tranzacții.

Dezvăluirea și utilizarea informațiilor dumneavoastră din motive legale

Indicarea unor posibile acte criminale sau amenințări la adresa siguranței publice către o autoritate competentă

Dacă supectăm că a avut loc un comportament criminal sau potențial, vom avea nevoie, în anumite circumstanțe, să contactăm o autoritate competentă, cum ar fi poliția. Ar putea fi cazul, de exemplu, dacă bănuim că s-a comis o fraudă sau o infracțiune cibernetică sau dacă primim amenințări sau comunicări rău intenționate față de noi sau față de terți.

În general, va trebui doar să vă procesăm informațiile în acest scop, dacă ați fost implicați sau afectați de un astfel de incident într-un fel sau altul.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: prevenirea criminalității sau a activității criminale suspectate (cum ar fi frauda).

În legătură cu aplicarea sau aplicarea potențială a drepturilor noastre legale

Vom utiliza informațiile dumneavoastră în legătură cu punerea în aplicare sau cu potențialul de aplicare a drepturilor noastre legale, inclusiv, de exemplu, schimbul de informații cu agențiile de colectare a datoriilor, dacă nu plătiți sumele datorate atunci când sunteți obligat contractual să faceți acest lucru. Drepturile noastre legale pot fi contractuale (în cazul în care am încheiat un contract cu dumneavoastră) sau necontractuale (cum ar fi drepturile legale pe care le avem în temeiul dreptului de autor sau dreptului delictual).

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: să ne impunem drepturile legale și să luăm măsuri pentru a ne asigura drepturile legale.

În legătură cu un litigiu sau o procedură juridică sau potential juridică

Este posibil să fie necesar să utilizăm informațiile dumneavoastră dacă suntem implicați într-o litigiu cu dumneavoastră sau cu o parte terță, de exemplu, fie pentru a rezolva litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotărâri judecătorești sau a unui proces similar.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: soluționarea litigiilor și a eventualelor litigii.

Pentru respectarea continuă a legilor, reglementărilor și a altor cerințe legale

Vom utiliza și procesa informațiile dumneavoastră pentru a respecta obligațiile legale la care suntem supuși. De exemplu, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile dumneavoastră în baza unei hotărâri judecătorești sau a unei citații, dacă primim una.

Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea unei obligații legale (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Obligația legală: obligațiile legale de a divulga informații care fac parte din legile României sau dacă acestea au fost integrate în cadrul juridic al României (de exemplu sub forma unui acord internațional pe care România l-a semnat).

Durata stocării datelor dvs.

Această secțiune stabilește cât timp ne păstrăm datele colectate. Am stabilit perioade de păstrare specifice acolo unde este posibil. În cazul în care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retenție.

Perioade de retentie

Log-uri de server:

Păstrăm informații provenite din log-urile serverului pentru o perioadă nedeterminată pentru a asigura securitatea rețelei IT. Aceasta include analizarea fișierelor log-urilor pentru a ajuta la identificarea și prevenirea accesului neautorizat la rețeaua noastră, distribuirea de coduri rău intenționate, previzionarea atacurilor DDOS și altor atacuri cibernetice, prin detectarea unor activități neobișnuite sau suspecte.Dacă nu investigăm o activitate criminală suspectă sau potențială, noi nu facem și nici nu permitem furnizorului nostru să facă orice încercare de a vă identifica pe baza informațiilor colectate prin log-urile serverului.

Informații privind comenzile plasate:

Atunci când plasați o comandă pentru bunuri și servicii, păstrăm aceste informații timp de șase ani de la încheierea exercițiului financiar în care ați plasat comanda, în conformitate cu obligația noastră legală de a păstra înregistrări în scopuri fiscale.

Corespondență:

Atunci când faceți o cerere sau ne contactați din orice motiv, fie prin e-mail sau prin intermediul formularului nostru de contact, pe chat sau telefonic, vom păstra informațiile dumneavoastră atâta timp cât este necesar să răspundem pentru a rezolva cererea dumneavoastră și pentru următoarele 36 de luni, după care vom șterge informațiile dumneavoastră.

E-Newsletter:

Păstrăm informațiile pe care le-ați folosit pentru a vă înscrie în e-nrewsletter-ul nostru atâta timp cât rămâneți abonat (cât timp nu vă dezabonați) sau dacă decidem să anulăm serviciul nostru de newslettere, oricare ar fi mai devreme.

Criterii pentru stabilirea perioadelor de păstrare

În orice alte circumstanțe, vă vom păstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:

  • scopul (scopurile) și utilizarea informațiilor dumneavoastră atât în ​​prezent, cât și în viitor (spre exemplu, dacă este necesar să continuăm stocarea acelor informații pentru a continua să ne îndeplinim obligațiile în baza unui contract cu dumneavoastră sau să vă contactăm în viitor);
  • dacă avem o obligație legală de a continua prelucrarea informațiilor dumneavoastră (cum ar fi orice obligații de păstrare a înregistrărilor impuse de legea sau reglementările relevante);
  • dacă avem orice temei legal pentru a continua prelucrarea informațiilor (cum ar fi consimțământul dumneavoastră);
  • cât de valoroase sunt informațiile dumneavoastră (atât acum cât și în viitor);
  • orice practici industriale convenite privind durata de păstrare a informațiilor;
  • nivelurile de risc, cost și responsabilitate implicate în continuarea deținerii informațiilor;
  • cât de greu este să ne asigurăm că informațiile pot fi actuale și exacte; și
  • orice circumstanțe înconjurătoare relevante (cum ar fi natura și statutul relației noastre cu dumneavoastră).

 

Securizarea informațiilor dvs.

Luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă asigura informațiile și pentru a le proteja împotriva utilizării neautorizate sau ilegale și a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:

  • partajarea și furnizarea accesului la datele dumneavoastră în măsura minimă necesară, sub rezerva restricțiilor de confidențialitate, acolo unde este cazul și în mod anonim, ori de câte ori este posibil;
  • folosirea serverelor securizate pentru stocarea informațiilor;
  • verificarea identității oricărei persoane care solicită accesul la informații înainte de a le acorda acces la informații;
  • utilizarea standardului Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta orice informație pe care ni le trimiteți prin intermediul oricăror formulare de pe site-ul nostru web)
  • transferăm datele dumneavoastră doar prin intermediul unui sistem închis sau prin transferuri de date criptate;

Transmiterea de informații către noi prin e-mail

Transmiterea informațiilor pe internet nu este în întregime sigură și dacă ne trimiteți informații prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceți acest lucru în întregime pe propriul risc.

Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi de profit, prejudicii ale reputației, daune, datorii sau orice altă formă de pierdere sau de prejudiciu suferită de dumneavoastră ca rezultat al deciziei dumneavoastră de a ne transmite informații prin astfel de mijloace.

 

Transferul datelor dvs. în afara Spațiului Economic European

Toate informațiile dumneavoastră sunt stocate în următoarele țări din SEE: România, Austria și în SUA.

În afară de respectarea oricăror obligații legale față de care suntem supuși (de exemplu, conformarea cu o hotărâre judecătorească), nu intenționăm să vă transferăm informațiile în afara SEE sau unei organizații internaționale. În cazul puțin probabil în care suntem obligați să vă transferăm informațiile în afara SEE (sau unei organizații internaționale) pentru un astfel de scop, vom asigura garanții și protecții adecvate.

Informațiile dumneavoastră vor fi transferate și stocate în afara Spațiului Economic European (SEE) în condițiile prezentate mai jos. De asemenea, vă vom transfera informațiile în afara SEE sau la o organizație internațională pentru a respecta obligațiile legale față de care suntem supuși (de exemplu, respectarea unui ordin judecătoresc). În cazul în care suntem obligați să facem acest lucru, vom asigura că există măsuri de protecție adecvate, iar protecția este în vigoare.

E-Newsletter

Informațiile pe care ni le furnizați atunci când vă înscrieți la buletinul informativ e-mail sunt transferate în afara SEE și stocate pe serverele furnizorului listei de distribuție terță parte. Furnizorul listei noastre este: The Rocket Science Group LLC d/b/a MailChimp. Politica sa de confidențialitate este disponibilă aici: https://mailchimp.com/legal/privacy/

Țara în care sunt stocate: SUA. Această țară  nu este supusă unei decizii de adecvare din partea Comisiei Europene însă compania The Rocket Science Group LLC d/b/a MailChimp și-a autocertificat conformitatea cu Scutul de confidenţialitate UE-SUA, care reprezintă o măsură de protecție adecvată

Garanțiile (protecțiile) utilizate: The Rocket Science Group LLC d/b/a MailChimp și-a auto-certificat conformitatea cu Scutul de confidenţialitate UE-SUA. Mai multe informații sunt disponibile aici: https://mailchimp.com/legal/privacy/ .

Drepturile dvs. asupra datelor personale

Sub rezerva anumitor restricții privind anumite drepturi, aveți următoarele drepturi în legătură cu datele dumneavoastră pe care le puteți exercita prin trimiterea unei solicitări la adresa Brașov, Strada Berzei nr. 18, Bloc C8, scara B, Parter, Apartament 1:

  • să solicitați acces la informațiile dumneavoastră și informații referitoare la utilizarea și prelucrarea informațiilor dumneavoastră;
  • să solicitați corectarea sau ștergerea datelor dumneavoastră;
  • să solicitați limitarea utilizării datelor dumneavoastră;
  • să primiți informațiile pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de un dispozitiv (de exemplu, un fișier CSV) și dreptul de a transfera informațiile respective unui alt controlor de date (inclusiv unui controlor de date terță parte);
  • să obiectați asupra procesării datelor dumneavoastră în anumite scopuri (pentru mai multe informații, consultați secțiunea de mai jos intitulată „Dreptul dumneavoastră de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri”); și
  • să vă retrageți consimțământul pentru utilizarea datelor dumneavoastră în orice moment în care ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră de a utiliza sau de a prelucra aceste informații. Vă rugăm să rețineți că, dacă vă retrageți consimțământul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizării și prelucrării datelor dumneavoastră pe baza consimțământului dumneavoastră înainte de momentul la care vă retrageți consimțământul.
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizată, inclusiv profilarea care produce efecte juridice asupra dumneavoastră sau vă afectează semnificativ în mod similar

În conformitate cu articolul 77 din Regulamentul general privind protecția datelor, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru de reședință.

În acest scop, în Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro

Verificarea identității dvs. în cazul în care solicitați acces la informațiile dvs.

În cazul în care solicitați acces la informațiile dvs., suntem obligați prin lege să folosim toate măsurile rezonabile pentru a vă verifica identitatea înainte de a face acest lucru.

Aceste măsuri sunt concepute pentru a vă proteja informațiile și pentru a reduce riscul de fraudă de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informațiile dvs.

Cum vă verificăm identitatea

În cazul în care dispunem de informații adecvate despre dvs. în dosar, vom încerca să verificăm identitatea dvs. utilizând aceste informații.

Dacă nu este posibil să vă identificăm pe baza acestor informații sau dacă nu avem informații suficiente despre dvs., este posibil să solicităm copii sau certificate ale unor documente pentru a vă putea verifica identitatea înainte de a vă putea oferi accesul datele dvs.

Vom putea confirma informațiile exacte de care avem nevoie pentru a vă verifica identitatea în circumstanțele dvs. specifice dacă și când faceți o astfel de solicitare.

Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri 

Aveți următoarele drepturi în ceea ce privește datele dumneavoastră pe care le puteți exercita prin trimiterea unei solicitări la adresa Brașov, Strada Berzei nr. 18, Bloc C8, scara B, Parter, Apartament 1,sau pe mail la:secretariat@adminpedia.ro

  • să obiectați la utilizarea sau prelucrarea informațiilor de către noi pentru a îndeplini o sarcină în interes public sau în interesul nostru legitim, inclusiv „profilarea” (analizarea sau prezicerea comportamentului dumneavoastră pe baza informațiilor dumneavoastră); și
  • să obiectați utilizarea sau prelucrarea datelor dumneavoastră în scopuri de marketing direct (inclusiv orice profil pe care îl implicăm în legătură cu acest marketing direct).

De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a obiecta utilizării sau procesării datelor dumneavoastră în scopuri de marketing direct:

  • făcând clic pe linkul de dezabonare conținut în partea de jos a oricărui e-mail de marketing pe care îl trimitem dumneavoastră și urmând instrucțiunile care apar în browser-ul dumneavoastră, după ce faceți clic pe linkul respectiv;
  • trimițând un mesaj SMS care conține numai cuvintele „DEZABONARE” ca răspuns la orice comunicare de marketing pe care o trimitem prin mesaj text;
  • trimițând o solicitare la adresa Brașov, Strada Berzei nr. 18, Bloc C8, scara B, Parter, Apartament 1, solicitându-ne să nu mai trimitem comunicări de marketing sau prin includerea cuvintelor „DEZABONARE”.

Pentru mai multe informații despre modul în care puteți obiecta la utilizarea datelor colectate prin intermediul modulelor cookie și tehnologiilor similare, consultați secțiunea intitulată „ Cum se acceptă sau se resping cookie-urile, web beacon-urile și tehnologiile conexe” în politica noastră de cookie-uri, disponibilă aici: https://cursuri.adminpedia.ro/politica-de-cookie-uri.

Date personale sensibile

„Date personale sensibile” sunt informații despre un individ care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, credințele religioase sau filosofice sau calitatea de membru al unui sindicat, informațiile genetice, informațiile biometrice în scopul identificării unice a unui individ, informațiile privind sănătatea sau informațiile privind viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice.

Nu colectăm cu bună știință sau în mod intenționat informații personale sensibile de la persoane fizice și trebuie să nu ne trimiteți informații personale delicate.

Dacă, totuși, ne transmiteți din greșeală sau în mod intenționat informații personale sensibile, vom considera că ne-ați dat în mod explicit consimțământul să procesăm informațiile personale sensibile în conformitate cu articolul 9 alineatul (2) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor. Vom folosi și procesa informațiile dumneavoastră personale cu caracter sensibil în scopul ștergerii acestora.

Confidențialitatea minorilor

Deoarece ne pasă de siguranța și confidențialitatea copiilor online, nu contactăm cu bună știință sau nu colectăm informații de la persoane cu vârsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informații de orice fel de la persoane cu vârsta sub 18 ani.

Este posibil să primim informații referitoare la persoane care nu au împlinit vârsta de 18 ani prin fraudarea sau înșelăciunea unui terț. Dacă suntem înștiințați despre acest lucru, de îndată ce vom verifica informațiile, atunci când legea cere acest lucru, vom obține imediat consimțământul parental adecvat pentru a utiliza aceste informații sau, dacă nu putem obține consimțământul părinților, vom șterge informațiile de pe serverele noastre. Dacă doriți să ne anunțați primirea de informații despre persoanele cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să faceți acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa secretariat@adminpedia.ro

Modificări ale politicii noastre de confidențialitate

Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.

Modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate

În cazul în care efectuăm modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate, vom actualiza Politica de confidențialitate cu o nouă dată efectivă menționată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi guvernată de practicile stabilite în noua versiune a Politicii de confidențialitate de la data efectivă a acesteia.

Modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau a scopurilor pentru care procesăm informațiile dvs.

În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru web.

Vă vom furniza informațiile despre modificarea în cauză și despre scopul și orice alte informații relevante înainte de a ne utiliza informațiile dvs. pentru noul scop.

Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dvs. prealabil înainte de a utiliza informațiile dvs. într-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial.